11 Ağustos 2011 Perşembe

Metin2 PVP'ler için Yang Hack

Merhaba arkadaşlar.
Sizin için bir hile yaptım.Malum metin2 pvpleri oynuyan çok.
Bu hile sayesinde istediğiniz kadar yang'ınız olacak ama 1.999.999.999 yang'tan fazla yapmayın sıfırlanıyor.
Bu ile pvplerde npclerden alınan bir potu tekrar satıyor ama programda verdiğiniz değere göre satıyor.
Hilenin çalışması için npcye yakın durun ve başlatın.Hile tamamen güvenilirdir isteyen taratabilir.

Hileden Resimler koyim dedim:


Şimdi gelelim indirme linklerine.Kırık link çıkmasın diye bütün upload sitelerine yükledim.


Rar şifresi felan yoktur güle güle kullanın.

13 yorum:

  1. aga metin 2 fun da çalışır mı

    YanıtlaSil
  2. aga calışmıo bu metin 2 funda

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    biz hileler çalışacak diye birşeyde bulunmadık.Hile tarafımca yapılmıştır evet ama fixlenmiş veya dosyaları eskimiş olabilir.Lütfen böyle hataları bana bildirin yeni sürümünü çıkarim.Yorum yazmakla olmaz.Lütfen !

    YanıtlaSil
  4. ya oyuna girmiyo ben atakmt2 oynuyom

    YanıtlaSil
  5. sırf görüntü hile felan degil.

    YanıtlaSil
  6. aga bi video çekermisin şuna allah rızası için linklerinde 3 ü ölmüş saltanat mt2 de oynuom ama yapamıom bi göstersen

    YanıtlaSil
  7. ya hile değil bu

    YanıtlaSil
  8. kardeş bar nasıl kurulumu nasıl onu de gözünü sevem

    YanıtlaSil
  9. kardeş hangi npc de pot satıp para karşılığı alırız ?

    YanıtlaSil
  10. kardeş npc ne ben anlamadım

    YanıtlaSil
  11. Hl KARDeş valla sagol

    YanıtlaSil